Meddelelse fra Cochlear om støtte

Udgivet i Nyt fra producenterne d. 17. februar 2022 af Kenneth



Cochlear fokuserer stadig på at gøre alt, hvad vi kan, for vores kunders, medarbejderes og samfundets sundhed, samtidig med at vi holder vores forsyningskæde i gang, så vi kan sikre, at vores kunders systemer kører, og at vi kan levere implantater til operationer.

Cochlear er godt klædt på til at arbejde i disse foranderlige tider. Vores kundeserviceteams er fortsat klar til at hjælpe dig  inklusive hjælp med bestillinger i Cochlears webbutik.

Kontakt os, hvis du oplever problemer med dit udstyr, eller hvis du har brug for hjælp til at finde rundt på hjemmesiden.

denmark@cochlear.com
+45 41 53 40 00
Kl. 8.30 til 15.30 (mandag til torsdag).
Kl. 8.30 til 14.00 (fredag).

En anden direkte måde for Cochlears brugere at være opdateret omkring produkter og services, er Cochlear Family-programmet. Tilmeld dig nu, hvis du endnu ikke er medlem. Det er helt gratis.
Tilmeld dig nu >
 Vi vil gerne fremhæve disse artikler fra tidligere udgaver af Cochlear Family News, som kan være nyttige.

Sådan kommunikerer man med mundbind på og minimering af social kontakt kan være en hjælp, hvis du finder det svært at kommunikere med mennesker, der bærer mundbind, eller som står på afstand.Bliver du træt af at lytte? indeholder praktiske tips, der kan hjælpe ved lyttetræthed, f.eks. hvis du deltager i mange videoopkald.Sådan fik Julie hjælp af Captain Marvel til at forbedre sin hørelse giver idéer fra brugeren Julie, som kan hjælpe dig med at udvikle dine lyttefærdigheder, hvis du tilbringer meget tid alene.
Vi fortsætter alle med at følge de nationale retningslinjer og sikkerhedsforanstaltninger, men du skal vide, at du ikke er alene med din hørelse. Kontakt os, hvis du har brug for vores hjælp. Vi vil blive glade for at høre fra dig.

Dit Cochlear Team