Batterilevering

Oticon A/S leverer engangsbatterier til CI og høreapparater til de fleste regioner i Danmark. Dog ikke i Region Nord.

Står du og mangler engangsbatterier til dit CI eller høreapparat, kan du bestille online på Oticon’s hjemmeside. Du bør altid have nogle engangsbatterier liggende i reserve, hvis det genopladelige batteri til dit CI skulle svigte. Genopladeligt batterier bestilles hos din CI-producent.

Borger i Region Nord skal bestille batterier til deres CI ved Region Nord, ved henvendelse til indkøber Kristina Nørgaard, Indkøbskontoret, Koncern Økonomi, på følgende mailadresse: hjemmepatienter@rn.dk eller på telefon: 97648474.

Af hensyn til miljø og omkostning for samfundet, anbefaler Cochlear Implant Foreningen at du kun bruger genopladelige batterier til dit CI. Engangsbatterier belaster miljøet meget og er dyre i indkøb. Brug kun engangsbatterier hvis du er på ferie eller hvis de genopladelige batterier er defekte. Hvis man anvender engangsbatterier i et CI hver dag, vil omkostningerne til engangsbatterier på et år løbe op i ca. 1.400,00 Kr. pr. CI.

Du skal bruge batteri størrelse 675 CI

Engangsbatteri bestilles online hos Oticon
Bestil online her

Det er også muligt at bestille engangsbatterier med bestillingskort. Bestillingskort udleveres på din høreklink eller leveres med levering af engangsbatterier fra Oticon. Bestillingskort sendes i kuvert til:

Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Att: Batteriservice

Har du spørgsmål til din bestilling kan du sende mail eller ringe
Mail til batteri bestilling.
Telefon på hverdage mellem kl. 08.00 – 16.00 : +45 39 17 74 44